دليل تركيا
دليل الشركات - أخبار تركيا - سياحة وسفر - فرص عمل - العلاج والتجميل

أمطار وعواصف رعدية متوقعة غدا في اسطنبول

ويُذكر أن هطول الأمطار من المتوقع أن يكون فعالًا في مدينة اسطنبول بين الساعة 03.00-12.00.

Meteoroloji saat verdi: İstanbul’da yarın gök gürültülü sağanak bekleniyor

150

أمطار وعواصف رعدية متوقعة غدا في اسطنبول

بحسب الأرصاد الجوية من المتوقع حدوث عواصف رعدية غدًا في اسطنبول


أفادت المديرية الأولى للأرصاد الجوية أنه من المتوقع حدوث عواصف رعدية غدًا في جميع أنحاء اسطنبول، ويُذكر أن هطول الأمطار من المتوقع أن يكون فعالًا في مدينة اسطنبول بين الساعة 03.00-12.00.


وفقًا لآخر التقييمات، من المتوقع حدوث عواصف رعدية مع أمطار غزيرة في اسطنبول ومنطقة مرمرة، بقوة (21-50 kg/m2)، في مدن تراقيا وكوجالي وسكاريا ويالوفا وبيلجيك وبورصة وباليكسير وشرق تشاناكالي وغرب اسكيشهير.


وجاء في البيان الذي أدلى به مديرية الأرصاد الجوية، أنه من الضروري توخي الحذر من الفيضانات المفاجئة والبرق والرعد والرياح المفاجئة والعواصف وصعوبة التنقل بالمواصلات.


Meteoroloji saat verdi: İstanbul’da yarın gök gürültülü sağanak bekleniyor

Meteoroloji 1. Bölge Müdürlüğü, İstanbul genelinde yarın gök gürültülü sağanak beklendiğini bildirdi. Birçok şehirde etkili olması beklenen yağışın İstanbul’da 03.00-12.00 saatlerinde beklendiği bildirildi.

Meteoroloji 1. Bölge Müdürlüğü İstanbul Bölge Tahmin ve Erken Uyarı Merkezinden yapılan açıklamada, son değerlendirmelere göre, yarın İstanbul ve Marmara Bölgesi genelinde gök gürültülü sağanak öngörülüyor.

Yarın Marmara Bölgesi’nde beklenen gök gürültülü sağanak yağışların; Trakya, İstanbul, Kocaeli, Sakarya, Yalova, Bilecik, Bursa ve Balıkesir çevreleri ile Çanakkale’nin doğusu ve Eskişehir’in batısında yerel kuvvetli (21-50 kg/m2) olacağı tahmin ediliyor.

İstanbul’da beklenen yağışın perşembe günü 03.00 ila 12.00 saatleri arasında etkili olması bekleniyor.

Meteoroli’den yapılan açıklamada, ani sel, su baskını, yıldırım, yerel dolu yağışı, ani rüzgar, kısa süreli fırtına ve ulaşımda aksamalar gibi olumsuzluklara karşı dikkatli ve tedbirli olunması gerektiği belirtildi.

©️Ntv

التعليقات مغلقة.

محادثة واتسأب مباشرة
هل تريد المساعدة؟
مرحباً ...
هل تريد المساعدة؟
تواصل معنا مباشرة عبر الواتسأب.